Η ψυχοθεραπεία είναι ένα ταξίδι προς την αυτογνωσία, που σας επιτρέπει να ανακαλύψετε και να κατανοήσετε βαθύτερα τα συναισθήματα και τις σκέψεις σας, σε ένα περιβάλλον γεμάτο εμπιστοσύνη και ζεστασιά. 

Στο κέντρο μας, δημιουργούμε ένα ασφαλές και εμπιστευτικό πλαίσιο, όπου μπορείτε να μοιραστείτε ελεύθερα τις ανησυχίες σας και να βρείτε την βοήθεια που χρειάζεστε για να προχωρήσετε μπροστά με αυτοπεποίθηση και ισορροπία.

Για τους μικρούς μας φίλους, παρέχουμε έναν υποστηρικτικό και δημιουργικό χώρο όπου το παιχνίδι και οι δραστηριότητες ενισχύουν την αυτοεκτίμηση και τις κοινωνικές τους δεξιότητες. Στόχος είναι να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να εκφράζονται ανοιχτά, να ανακαλύπτουν τον εαυτό τους και να αναπτύσσουν νέες δεξιότητες που θα τα βοηθήσουν στο να αντιμετωπίσουν τις διάφορες προκλήσεις της καθημερινότητας. Παράλληλα, στο ταξίδι αυτό στηρίζουμε τους γονείς με πρακτικές στρατηγικές για να συμβάλουν στην συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών τους και να ενδυναμώσουν τις οικογενειακές τους σχέσεις.

Δημιουργική Έκφραση και Ψυχική Ευεξία

Εκτός από την ψυχοθεραπεία, προσφέρουμε και άλλες εξειδικευμένες μορφές θεραπείας που μπορούν να ενισχύσουν την προσωπική σας ανάπτυξη και ευεξία. Ανάμεσα σε αυτές είναι η χοροθεραπεία και η θεραπεία μέσω τέχνης. Αυτές οι μορφές θεραπείας συνδυάζουν την έκφραση μέσω της κίνησης και της δημιουργικότητας, προσφέροντας μοναδικές δυνατότητες για την αυτοέκφραση και την αντιμετώπιση των συναισθηματικών δυσκολιών.

Χοροθεραπεία

Η Χοροθεραπεία αποτελεί μια θεραπευτική παρέμβαση, η οποία ανήκει στην «οικογένεια» των Θεραπειών μέσω Τέχνης. Μπορεί να είναι είτε ατομική είτε ομαδική. Βασίζεται στην παραδοχή πως το σώμα, ο νους και ο συναισθηματικός κόσμος του κάθε ατόμου αποτελούν αλληλένδετες και αδιαχώριστες πτυχές της ύπαρξής του, και ο τρόπος με τον οποίο κινείται αυθόρμητα ένα άτομο «αντανακλά» τις πτυχές αυτές. Επομένως, επιδιώκει να προσφέρει στο άτομο την εμπειρία της συναισθηματικής, νοητικής, σωματικής και κοινωνικής ολοκλήρωσης, μέσα από τη συμβολική και θεραπευτική διάσταση της κίνησης και του χορού.

Στη Χοροθεραπεία δεν απαιτείται καμία προηγούμενη εμπειρία ή «ταλέντο» σε κανένα συγκεκριμένο είδος χορού ή κίνησης, καθώς δεν πρόκειται για ένα «μάθημα χορού». Εστιάζουμε πρωτίστως στη δημιουργία μιας σταθερής θεραπευτικής σχέσης και ενός περιβάλλοντος ασφαλούς οριοθέτησης, αποδοχής, υποστήριξης και εμπιστοσύνης. Μέσα στο πλαίσιο αυτό ενθαρρύνεται η αυθόρμητη κινητική έκφραση των παιδιών, αλλά και η συμμετοχή τους σε δομημένες κινητικές δραστηριότητες, συνήθως με τη μορφή κινητικού παιχνιδιού. Μέσω αυτών των απλών και ευχάριστων για το παιδί δραστηριοτήτων, ο χοροθεραπευτής εισάγει τις κατάλληλες παρεμβάσεις, οι οποίες στοχεύουν σε αναπτυξιακές, ψυχοσυναισθηματικές, νοητικές και κοινωνικές δυσκολίες. Χρησιμοποιούμε μουσική που ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις του κάθε παιδιού αλλά και στις ανάγκες της θεραπευτικής παρέμβασης, καθώς και βοηθητικά αντικείμενα όπως μπάλες, μπαλόνια, πανιά κλπ., τα οποία διευκολύνουν την κινητική έκφραση και τον πειραματισμό με νέες ποιότητες και τρόπους κίνησης.

Από τους βασικούς στόχους που δουλεύονται και επιτυγχάνονται μέσω της Χοροθεραπείας είναι η διεύρυνση του κινητικού ρεπερτορίου του παιδιού (μείωση επαναλαμβανόμενης κίνησης/στερεοτυπίας, εκμάθηση νέων τρόπων μη λεκτικής επικοινωνίας και έκφρασης) και η σωματογνωσία (εικόνα σώματος, αντίληψη ορίων και μελών του σώματος, συντονισμός, κιναισθητική αντίληψη κλπ.).

Μια βαθύτερη και πιο ουσιαστική επαφή με το σώμα ισχυροποιεί την αίσθηση ταυτότητας (sense of self) του παιδιού. Με τη σειρά της, η αίσθηση ταυτότητας νοούμενη ως η δυνατότητα να αντιλαμβανόμαστε τον εαυτό μας ως μια ξεχωριστή οντότητα διαχωρισμένη από τους άλλους, θέτει τη βάση για την κοινωνική αλληλεπίδραση και για πιο αποτελεσματικές επικοινωνιακές δεξιότητες.

Επιπλέον, μέσω των κατάλληλων τεχνικών και κινητικών δραστηριοτήτων, ο χοροθεραπευτής ωθεί το παιδί προς την κατάκτηση αναπτυξιακών ορόσημων και σταδίων. Τέλος, μέσα από την αυθόρμητη κίνηση και το συμβολικό παιχνίδι, διευκολύνεται η έκφραση και η εκτόνωση ενδοψυχικού άγχους και ενδοψυχικών συγκρούσεων που το παιδί ενδεχομένως να δυσκολεύεται να λεκτικοποιήσει.

Εικαστική Θεραπεία (Art Therapy)

Τι είναι η Εικαστική Ψυχοθεραπεία;

Η Εικαστική Ψυχοθεραπεία, γνωστή και ως θεραπεία μέσω τέχνης (art therapy), είναι μια μορφή ψυχοθεραπείας που χρησιμοποιεί τη δημιουργική διαδικασία της τέχνης για να βοηθήσει άτομα να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, να επιλύσουν εσωτερικές συγκρούσεις και να βελτιώσουν τη συνολική τους ψυχική υγεία.

Η Εικαστική Ψυχοθεραπεία προάγει τη  λεκτική, σωματική, κινητική, συναισθηματική, κοινωνική, πνευματική ανάπτυξη μέσω της ρύθμισης της συμπεριφοράς κατά τη διαδικασία της ψυχοθεραπείας και της ενασχόλησης με την τέχνη. Η δημιουργία τέχνης επιτρέπει στους ανθρώπους να επικοινωνήσουν με έναν διαφορετικό τρόπο, πέρα από τις λέξεις, και να κατανοήσουν καλύτερα τα συναισθήματά τους και τις εμπειρίες τους.

Η τέχνη ανέκαθεν υπήρξε ένα ισχυρό μέσο έκφρασης και επικοινωνίας. Από την προϊστορική εποχή, όταν οι άνθρωποι ζωγράφιζαν σπήλαια για να αποτυπώσουν τις καθημερινές τους εμπειρίες, μέχρι τα μεγάλα καλλιτεχνικά ρεύματα της Αναγέννησης και της Μοντέρνας Τέχνης, η δημιουργία τέχνης προσέφερε έναν τρόπο να εκφράζονται συναισθήματα, να καταγράφονται ιστορίες και να μεταδίδονται ιδέες χωρίς απαραίτητα τη χρήση της γλώσσας.

Η θεραπεία μέσω τέχνης (art therapy) αναδύθηκε στις αρχές του 20ού αιώνα, επηρεασμένη από τις θεωρίες των Sigmund Freud και Carl Jung. Στη δεκαετία του 1940, η Margaret Naumburg, η “μητέρα” της art therapy στις ΗΠΑ, ανέπτυξε τη θεωρία ότι η ελεύθερη και αυθόρμητη έκφραση μέσω της τέχνης μπορεί να βοηθήσει στην απελευθέρωση υποσυνείδητων σκέψεων και συναισθημάτων και να λειτουργήσει ως ενα σημαντικό μέσο επικοινωνίας ανάμεσα στο θεραπευτή και το θεραπευόμενο, ενώ η Edith Kramer προώθησε την ιδέα της θεραπευτικής αξίας της δημιουργικής διαδικασίας.

Στη δεκαετία του 1960 και 1970, η θεραπεία μέσω τέχνης θεσμοθετήθηκε ως επαγγελματικός κλάδος με την ίδρυση της Αμερικανικής Ένωσης Θεραπείας μέσω Τέχνης (AATA) και την έναρξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Από τη δεκαετία του 1980 και 1990, διαδόθηκε διεθνώς και αναγνωρίστηκε σε χώρες όπως η Μεγάλη Βρετανία, ο Καναδάς και η Αυστραλία, με έρευνες να υποστηρίζουν την αποτελεσματικότητά της.

Σήμερα, η art therapy συνεχίζει να εξελίσσεται και στη χώρα μας, καθιστώντας την έναν σημαντικό και αναγνωρισμένο κλάδο της ψυχοθεραπείας που συμβάλλει στη βελτίωση της ψυχικής υγείας και ευημερίας.

Η θεραπεία μέσω τέχνης μπορεί να ωφελήσει άτομα όλων των ηλικιών, από παιδιά έως ενήλικες και ηλικιωμένους.

Δεν προαπαιτείται επαφή με την τέχνη ούτε κάποια εξειδικευμένη γνώση. Σκοπός της θεραπευτικής διαδικασίας είναι η προσωπική και ελεύθερη έκφραση μέσα σε ένα πλαίσιο που χαρακτηρίζεται από εμπιστοσύνη, ασφάλεια και αποδοχή. Το κάθε άτομο καλείται, μέσα από τις δυνατότητες και τα ενδιαφέροντά του, να εκφραστεί δημιουργικά και να ανακαλύψει πτυχές του εαυτού του.

Η θεραπεία μέσω τέχνης είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και νευροαναπτυξιακές διαταραχές (δυσλεξία, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής, υπερκινητικότητα, αυτισμό) καθώς προσφέρει μία εναλλακτική μέθοδο επικοινωνίας.

Πολλές φορές οι λέξεις δεν είναι αρκετές για να περιγράψουμε πώς νιώθουμε.

Η τέχνη προσφέρει τη δυνατότητα για διάλογο χωρίς απαραίτητα να απαιτείται πάντα ο λόγος. Είναι πιθανό να απευθυνθεί κάποιος που αναζητάει μία δημιουργική απασχόληση ενώ παράλληλα γνωρίζει καλύτερα τον εαυτό του. Επιπλέον, μπορεί να απευθυνθεί κάποιος που περνάει μία σημαντική στιγμή στη ζωή του και αναζητάει ένα πλαίσιο ασφαλές και αξιόπιστο για να μπορέσει να την αντιμετωπίσει με δημιουργικό τρόπο.

Η δημιουργική διαδικασία προσφέρει στο θεραπευόμενο μία πολυαισθητηριακή εμπειρία, η οποία είναι σημαντική τόσο για τα παιδιά όσο για τους ενήλικες.

Η Εικαστική Ψυχοθεραπεία, όπως και όλες οι μορφές ψυχοθεραπείας, διέπεται από συγκεκριμένες αρχές, ακολουθεί τα σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα και εξελίξεις και έχει μία μεθοδολογία.

Στις πρώτες συνεδρίες, θεραπευτής και θεραπευόμενος αναλύουν ποιό είναι το αίτημα και οι προσδοκίες του δεύτερου. Θεραπευτής και θεραπευόμενος εμπλέκονται σε διάλογο (λεκτικό και εξωλεκτικό) και αξιοποιούν την τέχνη ως ένα μέσο που διευκολύνει την κατανόηση των βιωμάτων, την έκφραση και την επικοινωνία.

Η επαφή με τα υλικά και τη δημιουργική διαδικασία γίνεται με σκοπό την ενθάρρυνση προσωπικής έκφρασης, την κατανόηση του εαυτού και την απόδοση νοήματος στις προσωπικές εμπειρίες.

Η θεραπεία μέσω τέχνης είναι προσωποκεντρική, βασίζεται δηλαδή στην ιδέα ότι ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και μοναδικός. Με τον ίδιο τρόπο λοιπόν, η κάθε θεραπευτική διαδικασία διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες και τους επιθυμητούς στόχους και το θεραπευτικό πλάνο είναι προσωποποιημένο και εξατομικευμένο.

Στη θεραπεία μέσω τέχνης, δίνεται έμφαση στη δημιουργική και θεραπευτική διαδικασία του θεραπευόμενου και όχι στο αποτέλεσμα (παραγόμενο έργο). Οι δραστηριότητες που επιλέγονται από τον εικαστικό ψυχοθεραπευτή τίθενται κάθε φορά ανάλογα με τους εκάστοτε στόχους.

Στη θεραπεία μέσω τέχνης χρησιμοποιούνται διάφορα μέσα και υλικά, όπως:

Ο θεραπευτής παρέχει τα υλικά και καθοδηγεί το θεραπευόμενο/παιδί στη διαδικασία δημιουργίας τέχνης, χωρίς να επιβάλλει συγκεκριμένους κανόνες ή τεχνικές. Στόχος είναι πρώτα το χτίσιμο επαφής και σύνδεσης και η δημιουργία ενός ασφαλούς πλαισίου που διέπεται από σεβασμό, αποδοχή και κατανόηση.

Ναι, η θεραπεία μέσω τέχνης μπορεί να πραγματοποιηθεί και σε ομαδικό πλαίσιο, προσφέροντας πρόσθετα οφέλη που δεν είναι πάντοτε διαθέσιμα στις ατομικές συνεδρίες.

Πώς Λειτουργεί η Ομαδική Θεραπεία Μέσω Τέχνης;

Η ομαδική θεραπεία μέσω τέχνης παρέχει έναν χώρο όπου τα άτομα μπορούν να μοιραστούν εμπειρίες, να μάθουν από τους άλλους και να δημιουργήσουν μαζί.

Ας δούμε πιο αναλυτικά πώς λειτουργεί και ποιά είναι τα οφέλη της ομαδικής θεραπείας μέσω τέχνης:

Δομη των Συνεδριων

Οι ομαδικές συνεδρίες art therapy συνήθως περιλαμβάνουν μια σειρά από δραστηριότητες τέχνης, που μπορεί να καθοδηγούνται είτε από έναν εκπαιδευμένο θεραπευτή τέχνης είτε από τα ίδια τα μέλη της ομάδας, ανάλογα με τους στόχους που δουλεύουμε. Οι συνεδρίες ξεκινούν συνήθως με μια εισαγωγική συζήτηση, ακολουθούμενη από τη δημιουργική δραστηριότητα και τελειώνουν με ένα μοίρασμα και μια ανταλλαγή σκέψεων και συναισθημάτων για τά έργα που δημιουργήθηκαν.

Ποιά είναι τα οφέλη της Ομαδικής Θεραπείας μέσω τέχνης:

Συμμετοχή και Συνεργασία

Οι συμμετέχοντες εργάζονται τόσο ατομικά όσο και ομαδικά. Μπορεί να δημιουργούν τα δικά τους έργα τέχνης ή να συμμετέχουν σε ομαδικά έργα όπου συνεργάζονται για ένα κοινό αποτέλεσμα.

Κοινωνική Υποστήριξη

Η συμμετοχή σε μια ομάδα θεραπείας παρέχει αίσθηση κοινότητας και κοινωνικής υποστήριξης. Οι συμμετέχοντες μπορεί να αισθανθούν ότι δεν είναι μόνοι στις δυσκολίες τους και ότι υπάρχουν άλλοι που τους κατανοούν και τους υποστηρίζουν.

Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων

Η ομαδική θεραπεία μέσω τέχνης ενισχύει τις κοινωνικές δεξιότητες, όπως η επικοινωνία, η συνεργασία και η ενσυναίσθηση. Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να δουλεύουν μαζί, να μοιράζονται και να εκφράζονται με σεβασμό προς τους άλλους.

Μάθηση από τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας-Ανατροφοδότηση

Οι συμμετέχοντες μπορούν να μάθουν από τις εμπειρίες και τις εκφράσεις των άλλων. Η κοινή χρήση των έργων τέχνης και των συναισθημάτων μπορεί να προσφέρει νέα οπτική και να βοηθήσει στην επεξεργασία προσωπικών ζητημάτων.

Ενίσχυση της Αυτοπεποίθησης

Η αναγνώριση και η αποδοχή από την ομάδα μπορεί να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση των συμμετεχόντων. Το να μοιράζονται τα έργα τους και να λαμβάνουν θετική ανατροφοδότηση μπορεί να είναι πολύ ενδυναμωτικό.

Ποιοί είναι οι στόχοι της Ομαδικής Θεραπείας Μέσω Τέχνης;

Ομαδική Δημιουργία και Ανάπτυξη

Η ομαδική art therapy στοχεύει στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος όπου οι συμμετέχοντες μπορούν να εξελιχθούν τόσο προσωπικά όσο και συλλογικά. Η κοινή δημιουργική διαδικασία μπορεί να ενισχύσει την αίσθηση της κοινότητας και της αλληλεγγύης.

Καλλιέργεια Ενσυναίσθησης

Η ανταλλαγή ιστοριών και έργων τέχνης μπορεί να καλλιεργήσει την ενσυναίσθηση μεταξύ των συμμετεχόντων, βοηθώντας τους να κατανοήσουν καλύτερα τα συναισθήματα και τις εμπειρίες των άλλων.

Συνοψίζοντας, η ομαδική θεραπεία μέσω τέχνης είναι μια δυναμική και πολυδιάστατη προσέγγιση που μπορεί να ωφελήσει άτομα όλων των ηλικιών και να προάγει την κοινωνική υποστήριξη, την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης.

Ποιά είναι τα οφέλη για παιδιά και εφήβους;

Η θεραπεία μέσω τέχνης μπορεί να είναι ιδιαίτερα ωφέλιμη για παιδιά με μαθησιακές και νευροαναπτυξιακές διαταραχές, καθώς προσφέρει μια εναλλακτική μέθοδο επικοινωνίας και έκφρασης που δεν απαιτεί τις ίδιες λεκτικές ή γραπτές δεξιότητες που απαιτούν άλλες μορφές θεραπείας. Ακολουθούν μερικοί από τους λόγους για τους οποίους η θεραπεία μέσω τέχνης είναι ωφέλιμη για αυτά τα παιδιά:

Εναλλακτική Μορφή Επικοινωνίας-Μη Λεκτική Έκφραση

Πολλά παιδιά με μαθησιακές ή νευροαναπτυξιακές διαταραχές, όπως ο αυτισμός ή η δυσλεξία, μπορεί να δυσκολεύονται να εκφράσουν τα συναισθήματα και τις σκέψεις τους με λόγια. Η τέχνη προσφέρει έναν τρόπο για την οπτικοποίηση αυτών των εσωτερικών καταστάσεων.

Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων-Ομαδική Δραστηριότητα

Οι ομαδικές συνεδρίες art therapy μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες, όπως η συνεργασία, η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση με τους συνομηλίκους τους. Μέσω της τέχνης, τα παιδιά μαθαίνουν να δουλεύουν μαζί και να μοιράζονται.

Ενίσχυση της Αυτοεκτίμησης-Αίσθηση Επιτυχίας

Η δημιουργία ενός έργου τέχνης μπορεί να προσφέρει στα παιδιά μια αίσθηση επιτυχίας και υπερηφάνειας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για παιδιά που μπορεί να αντιμετωπίζουν απογοητεύσεις και να έχουν χαμηλή ανοχή στη ματαίωση.

Βελτίωση Κινητικών Δεξιοτήτων-Λεπτή Κινητικότητα

Η χρήση εργαλείων και υλικών τέχνης, όπως μολύβια, πινέλα και πηλός, μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας. Αυτές οι δραστηριότητες ενισχύουν τον έλεγχο και τον συντονισμό των χεριών και των δακτύλων.

Αντιμετώπιση Συναισθηματικών Προκλήσεων-Κατανόηση Συναισθημάτων

Η τέχνη μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να επεξεργαστούν και να διαχειριστούν τα συναισθήματά τους. Η δημιουργική διαδικασία παρέχει ένα ασφαλές περιβάλλον για την έκφραση φόβων, άγχους και απογοητεύσεων.

Βελτίωση της Συγκέντρωσης και της Υπομονής-Δέσμευση στη Δημιουργική Διαδικασία

Η δημιουργία ενός έργου τέχνης απαιτεί συγκέντρωση και υπομονή. Τα παιδιά μαθαίνουν να επικεντρώνονται σε μια δραστηριότητα και να ολοκληρώνουν αυτό που ξεκίνησαν.

Ενίσχυση της Αυτοέκφρασης και της Δημιουργικότητας-Ενθάρρυνση της Δημιουργικότητας

Η τέχνη ενθαρρύνει την ελεύθερη έκφραση και τη δημιουργικότητα, επιτρέποντας στα παιδιά να αναπτύξουν τη φαντασία τους και να πειραματιστούν με νέες ιδέες.

Art therapy, μαθησιακές δυσκολίες και νευροαναπτυξιακές διαταραχές

Η θεραπεία μέσω τέχνης προσφέρει μοναδικές δυνατότητες για την υποστήριξη παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Μέσα από τη δημιουργική διαδικασία, τα παιδιά μπορούν να εκφράσουν συναισθήματα και σκέψεις που μπορεί να είναι δύσκολο να επικοινωνηθούν με λόγια, ενισχύοντας έτσι την αυτογνωσία, την αυτοεκτίμηση και την κοινωνική τους αλληλεπίδραση.

ΑΥΤΙΣΜΟΣ

Η θεραπεία μέσω τέχνης μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά με αυτισμό να βελτιώσουν την επικοινωνία τους, να εκφράσουν συναισθήματα και να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες. Η τέχνη μπορεί να είναι ένας ασφαλής τρόπος για την εξερεύνηση του κόσμου γύρω τους και την κατανόηση των κοινωνικών κανόνων και την εκμάθηση πιο λειτουργικών και κοινωνικά κατάλληλων συμπεριφορών.

Δυσλεξια και Αλλες Μαθησιακες Δυσκολιες

Η θεραπεία μέσω τέχνης μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά με δυσλεξία και άλλες μαθησιακές δυσκολίες να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση και την αυτοεικόνα τους, να βελτιώσουν τις δεξιότητες οπτικοποίησης και να επεξεργαστούν τα συναισθήματά τους σχετικά με τις εκπαιδευτικές τους προκλήσεις.

Διαταραχη Ελλειμματικης Προσοχης και Υπερκινητικοτητας (ΔΕΠΥ)

Τα παιδιά με ΔΕΠ-Υ μπορεί να βρουν στη δημιουργία τέχνης έναν τρόπο να εκτονώσουν την ενέργειά τους, να βελτιώσουν το εύρος της συγκέντρωσης και της προσοχής τους και να αναπτύξουν δεξιότητες αυτορρύθμισης, μίας δεξιότητας ιδιαίτερα σημαντικής για τα παιδιά με ΔΕΠ-Υ.

Θεατρικό Παιχνίδι

Τα εργαστήρια Θεατρικού Παιχνιδιού έχουν ως στόχο να χρησιμοποιήσουν το θέατρο ως εργαλείο ψυχοκοινωνικής εκπαίδευσης, βοηθώντας έτσι παιδιά και εφήβους να αναπτύξουν βασικές προσωπικές και κοινωνικές δεξιότητες, μέσα από ένα υποστηρικτικό και δημιουργικό περιβάλλον. Μέσα από τα εργαστήρια οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενισχύσουν τη συναισθηματική τους νοημοσύνη και ενσυναίσθηση, να βελτιώσουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, να αναπτύξουν ανθεκτικότητα και μηχανισμούς αντιμετώπισης άγχους και δυσκολιών, καθώς και να αποκτήσουν καλύτερη αίσθηση προσωπικής ταυτότητας και αυτοπεποίθησης.

Public Speaking

Τα εργαστήρια μας για Public Speaking έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τα άτομα να βελτιώσουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση, και να κατακτήσουν την τέχνη της αποτελεσματικής παρουσίασης. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εξασκήσουν τεχνικές για να κερδίζουν και να διατηρούν την προσοχή του κοινού, να δομούν τις ομιλίες τους, και να διαχειρίζονται το άγχος της έκθεσης μέσω διαδραστικών ασκήσεων και εξατομικευμένης ανατροφοδότησης. Τα εργαστήριά μας παρέχουν ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον για να αναπτύξει κανείς την ικανότητα του δημόσιου λόγου, και απευθύνεται είτε σε αρχάριους ομιλητές είτε σε άτομα που επιθυμούν να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους.

Είτε θέλετε να βελτιώσετε την αυτοπεποίθησή σας, να αναπτύξετε τη φαντασία σας ή να αποκτήσετε δεξιότητες παρουσίασης, τα εργαστήριά μας προσφέρουν το κατάλληλο περιβάλλον για την προσωπική σας ανάπτυξη.

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο