Υπηρεσίες

Η ομάδα των έμπειρων και εξειδικευμένων επαγγελματιών μας είναι εδώ για να σας καθοδηγήσει σε κάθε βήμα της πορείας σας, προσφέροντας εξατομικευμένα προγράμματα θεραπείας που ανταποκρίνονται στις μοναδικές ανάγκες σας. Δεσμευόμαστε να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον, όπου μπορείτε να αναπτύξετε τις δεξιότητές σας, να βελτιώσετε την ποιότητα ζωής σας και να επιτύχετε τους στόχους σας. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να βρείτε τη δύναμη και την ισορροπία που χρειάζεστε για να προχωρήσετε μπροστά.

Ψυχοθεραπεία

Η ψυχοθεραπεία είναι ένα ταξίδι προς την αυτογνωσία, που σας επιτρέπει να ανακαλύψετε και να κατανοήσετε βαθύτερα τα συναισθήματα και τις σκέψεις σας, σε ένα περιβάλλον γεμάτο εμπιστοσύνη και ζεστασιά. 

Λογοθεραπεία

Η λογοθεραπεία σχετίζεται με την αξιολόγηση, τη διάγνωση, τη θεραπεία και την πρόληψη διαταραχών λόγου, επικοινωνίας, ομιλίας, φωνής και κατάποσης σε ένα ευρύ ηλικιακό φάσμα.

Εργοθεραπεία

Η εργοθεραπευτική παρέμβαση χρησιμοποιεί σκόπιμες δραστηριότητες καθημερινής ζωής απαραίτητες για το άτομο για να προάγει την υγεία, την ευημερία και την ικανότητα συμμετοχής του σε αυτά. 

Ειδική Αγωγή

Είτε πρόκειται για το σχολικό χώρο, είτε για χώρο κοινωνικοποίησης/δραστηριοτήτων, η ειδική διαπαιδαγώγηση μπορεί να βοηθήσει το παιδί να βρει τα κατάλληλα για το ίδιο «εργαλεία» και να επιτύχει τους στόχους του.

Art Therapy

Η δημιουργία τέχνης επιτρέπει στους ανθρώπους να επικοινωνήσουν με έναν διαφορετικό τρόπο, πέρα από τις λέξεις, και να κατανοήσουν καλύτερα τα συναισθήματά τους και τις εμπειρίες τους.

Χοροθεραπέια

Στη Χοροθεραπεία δεν απαιτείται καμία προηγούμενη εμπειρία ή «ταλέντο» σε κανένα συγκεκριμένο είδος χορού ή κίνησης, καθώς δεν πρόκειται για ένα «μάθημα χορού».

Θεατρικό Παιχνίδι

Τα εργαστήρια Θεατρικού Παιχνιδιού έχουν ως στόχο να χρησιμοποιήσουν το θέατρο ως εργαλείο ψυχοκοινωνικής εκπαίδευσης, βοηθώντας έτσι παιδιά και εφήβους να αναπτύξουν βασικές προσωπικές και κοινωνικές δεξιότητες, μέσα από ένα υποστηρικτικό και δημιουργικό περιβάλλον.

Public Speaking

Τα εργαστήρια μας για Public Speaking έχουν ως στόχο να βοηθήσουν τα άτομα να βελτιώσουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση, και να κατακτήσουν την τέχνη της αποτελεσματικής παρουσίασης.

Ψυχομετρικά Τεστ


Στην ενότητα των ψυχομετρικών τεστ, προσφέρουμε μια σειρά από εξειδικευμένα εργαλεία αξιολόγησης για να υποστηρίξουμε τη διάγνωση και την κατανόηση διαφόρων ψυχολογικών και αναπτυξιακών αναγκών. Τα ψυχομετρικά τεστ που εφαρμόζουμε στο κέντρο μας έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν ακριβείς και αξιόπιστες πληροφορίες, βοηθώντας τους ειδικούς μας να δημιουργήσουν εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης και υποστήριξης.

  • ΕΔΑΛΦΑ για την αξιολόγηση του επιπέδου λειτουργικότητας παιδιού στο φάσμα του αυτισμού
  • Word Finding Vocabulary Test για την αξιολόγηση του λεξιλογίου
  • Action Picture Test για την αξιολόγηση της γραμματικής και πληροφοριακης επάρκειας του λόγου
  • A test (για τη σχολική ετοιμότητα κατά τη μετάβαση από το νηπιαγωγείο στην πρώτη δημοτικού)
  • ΛαΤω για τον έλεγχο της γλωσσικής επάρκειας
  • Δοκιμασία Φωνητικής & Φωνολογικής Εξέλιξης των παιδιών

Το RAVEN’S Educational CPM/CVS είναι από τα συχνότερα χρησιμοποιούμενα τεστ διεθνώς στην εκπαιδευτική και κλινική πράξη σε παιδιά ηλικίας 4-12 ετών.

Το τεστ αποδεικνύεται πολύτιμο στον επαγγελματία δίνοντάς του τη δυνατότητα αδρής εκτίμησης της γενικής νοημοσύνης του παιδιού χωρίς να απαιτεί το χρόνο και τις ειδικές γνώσεις ψυχομετρίας που απαιτούν άλλα ψυχομετρικά εργαλεία.

Η συστοιχία δοκιμασιών Raven’s Educational σχεδιάστηκε για να παρέχει σύντομα μη-λεκτικές και λεκτικές εκτιμήσεις της γενικής νοητικής ικανότητας παιδιών ηλικίας 4 έως 12 ετών.

Αποτελείται από

α) τις Έγχρωμες Μήτρες (Coloured Progressive Matrices) οι οποίες μετρούν τη μη-λεκτική ικανότητα του ατόμου να εξάγει συμπεράσματα σε οπτικοχωρικό πλαίσιο, και

β) Κλίμακες Λεξιλογίου Crichton (Crichton Vocabulary Scales), αξιολογούν τη λεκτική ικανότητα του ατόμου, η οποία σχετίζεται με την εξοικείωση που έχει κάποιος με συγκεκριμένες έννοιες και λεκτικές πληροφορίες.

Ο συνδυασμός των αποτελεσμάτων από τη χρήση των δύο κλιμάκων (CPM και CVS) ενδείκνυται για τη σφαιρικότερη εκτίμηση της γενικής νοητικής ικανότητας.

Το WISC-V (Wechsler Intelligence Scale for Children Fifth Edition) είναι ένα ολοκληρωμένο ψυχομετρικό εργαλείο που εξετάζει την νοητική λειτουργικότητα ενός παιδιού σε πέντε γνωστικά πεδία.

Η κλίμακα WISC-V (Wechsler Intelligence Scale for Children Fifth Edition) είναι η πιο συχνά χρησιµοποιούµενη, σε παγκόσµιο επίπεδο, κλίµακα νοητικής αξιολόγησης για παιδιά και είναι σταθµισµένη στην Ελλάδα. Η Πέμπτη έκδοση του εργαλείου WISC-V, είναι μια πλήρως αναθεωρημένη και επικαιροποιημένη, αξιόπιστη και έγκυρη κλίµακα για τη αξιολόγηση της νοηµοσύνης παιδιών ηλικίας από 6 έτη & 0 μήνες έως 16 έτη και 11 μήνες.

Χορηγείται αποκλειστικά από ψυχολόγο µε άδεια άσκησης επαγγέλματος και εκπαίδευση στο συγκεκριμένο εργαλείο.

Η εξέταση διαρκεί από μία έως δυόμιση ώρες. Η χορήγηση μπορεί να ολοκληρωθεί σε μία συνεδρία (συνήθως με ενδιάμεσο διάλειμμα) ή σε δύο συνεδρίες. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να χρειαστεί να προσέλθει και τρίτη φορά το παιδί. Η αξιολόγηση συνοδεύεται από σχετική έκθεση.

Για την συμμετοχή στην αξιολογιτική διαδικασία δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη προετοιμασία από το παιδί. Γενικά, ενθαρρύνουμε να είναι ξεκούραστο και να έχει φάει ελαφρά. Παράλληλα, για να μπορέσει ένα παιδί να συμμετάσχει στην διαδικασία θα πρέπει να έχει κατακτήσει τον λόγο και ένα επαρκές επίπεδο ακουστικής αντίληψης.

Παράλληλα με την κλινική συνέντευξη και παρατήρηση του παιδιού/εφήβου, το τεστ νοημοσύνης WISC-V, αξιολογεί το επίπεδο των νοητικών λειτουργιών, παρέχοντας ταυτόχρονα μία γενικότερη νευροψυχολογική εκτίμηση.

Η χορήγηση του τεστ βοηθά στον εντοπισμό τόσο των ιδιαίτερων ικανοτήτων – ή της χαρισματικότητας- των παιδιών, όσο και των ελλειμμάτων σε επιμέρους τομείς ανάπτυξης και διαδικασίες που εμπλέκονται και επηρεάζουν τη μάθηση.

Τα αποτελέσματα της επίδοσης μας βοηθούν στην καλύτερη και ευρύτερη κατανόηση του νοητικού δυναμικού του παιδιού/εφήβου και βάσει αυτών διαμορφώνεται η ψυχοεκπαιδευτική παρέμβαση και σχεδιασμός εξατομικευμένου θεραπευτικού προγράμματος.

Γενικά, η αξιολόγηση και εκτίμηση της νοητικής λειτουργικότητας ενός παιδιού μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τους εξής , κυρίως, λόγους:

  • Διάγνωση Επιπέδου Νοητικής Λειτουργικότητας
  • Διάγνωση Ειδικών Δυσκολιών
  • Αξιολόγηση Νοητικής Χαρισματικότητας
  •  Σχεδιασμό Αντιμετώπισης Μαθησιακών Δυσκολιών
  • Σχεδιασμό Εξατομικευμένου Θεραπευτικού Προγράμματος
  • Γενικότερη Νευροψυχολογική Εκτίμηση

Πρόκειται για ένα ψυχοπαιδαγωγικό μέσο διάγνωσης δυσκολιών μάθησης που αντιμετωπίζουν τα παιδιά για να ανταποκριθούν στις σχολικές απαιτήσεις.

Αποτελείται από 15 επιμέρους κλίμακες οι οποίες αξιολογούν πλευρές ανάπτυξης του παιδιού που θεωρούνται κρίσιμες για τη σχολική μάθηση.

Χορηγείται κυρίως σε παιδιά ηλικίας 5-9 ετών καθώς βασικός στόχος του τεστ είναι η έγκαιρη διάγνωση τυχόν δυσκολίων κατά τα πρώτα στάδια φοίτησης στο σχολείο.

Η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της εν λόγω δοκιμασίας, θα επιτρέψει στον εξεταστή να γνωρίσει καλύτερα τις μαθησιακές δυνατότητες και αδυναμίες του εκάστοτε μαθητή και εφόσον χρειαστεί θα αποτελέσει και έναν χρήσιμο οδηγό για το σχεδιασμό του κατάλληλου θεραπευτικού προγράμματος.

Εξατομικευμένες Συνεδρίες

Στο κέντρο μας, πιστεύουμε ότι κάθε άτομο είναι μοναδικό και γι’ αυτό προσφέρουμε εξατομικευμένες συνεδρίες που προσαρμόζονται στις δικές σας ανάγκες και στόχους. Εάν αναζητάτε υποστήριξη και καθοδήγηση μέσα από ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Μετάβαση στο περιεχόμενο